bästa dagarna ever.

ja rubriken stämmer till jag vet inte vad.har haft riktigt roligt med er alla,saknar faktiskt redan dom flesta<3!
men ja kan berätta lite grann,ja på kvällarna har vi varit ute och spelat handboll & försökte förklara för några danskar hur indiska gick till,men dom fattade ju ingenting.ja sen har det ju varit disco,alla tyckte att det sög först men sen när jag och victoria kom in så var det inget snack om det.fick upp många killar att dansa,men jag var riktigt speedad dom som vet dom vet,behöver nog inte ta upp så mycket mer om kvällen bara att det var det bästa discot i hela världen! och sen var där riktigt snygga killar också,fast maten var riktigt äcklig kunde varit bättre:/fick också träffa min super saknade älskling elina linnér tack för dessa super dagarna alla vill mest säga tack till johanna,adelle,elina,victoria,elsa,agnes&klara. kom ju också 3a förretsen super bra jobbat lödde vikings,älskar er! mer bilder kommer nog senare,puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback