dålig uppdatering

ja som ni vet så var jag med josefine och agnes hade riktigt kul tjejer.började dagen med att jag stack till skolan,seg dag som vanligt:/ efter skolan stack vi hem till agnes & gjorde spaghetti och åt gott<3 när vi hade ätit klart så gick vi ut och solade och spelade fia med knuff,jag vann såklart? sen fottade vi lite också,blev faktiskt några bra bilder,lägger upp dom på bloggen när den segaste agnes har skickat dem till mig,gullig du är sweety!älskar er!
ja sen idag så var det ju skola igen och det söööööög fett! klockan 6 är det träning på tolvåker,sista träningen för säsongen hoppas att det blir något roligt,jag tror att det är det iallafall. vi hörs nog senare,puss<3


victoria carlsson jag älskar dig fett mycket,glöm aldrig det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback