myskväll med tjejerna(y)

hejhej bloggen!
dagen idag var inte helt lätt för min del.vid 9 åkte vi till skolan & hämtade mina sångpapper. sen stack vi vidare till Lönsboda en liten by i norra skåne. vid 1 var det begravning jag & kusinen sjöng,och även farfars kör,mycket vackert! det var verkligen inte lätt,många tårar,mycket lugnt,men mycket kärlek. jag hoppas verkligen farfar kommer ha det bra nu i himlariket!
sen vid 6 åkte vi hem tog ungefär 1½ timme,åkte till klara direkt på tjejkväll med brudarna.väldigt trevligt.gick hem vid halv 11 med linnea,agnes,victoria & julia fast hon cyklade.nu sitter jag här hemma med mina ostbollar & kollar på min trötta lata kusin som nästan sover!
sleep tight!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback