skit också.

hej,kom nyss från en underbar dag/natt men den slutade inte så värst bra-.-
vi har mest snackat och ja lite allt möjligt, har haft väldigt trevligt.johanna gick och la sig vid 2 och jag & victoria vid 4.tyvärr så vaknade jag vid 5 av att jag hade väldigt ont i magen så ja jag gick in på toaletten och ja då började jag spy,skit också.så jag har baraa fått 1timmes sömn inatt,inte så vanligt men ja. är hemma från victoria nu & jag tänkte ta ett bubbelbad, jag har hört att det är väldigt skönt när man inte mår bra;)
gammal bild, men har inga typ<3


fin blogg du har :)

2011-04-30 // 09:59:47

Hejjs!



Är du intresserad om att var med i veckans blogg i min blogg. Man vinner bloggsvar och länkningar till din blogg i 5 inlägg . Och om du inte intresserad så tack iallafall. puss;**



//louicecederstrand!

2011-04-30 // 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback