vicky & hannis

tjena!
dagen började med att jag & victoria stach hem till mig och övade till vår låt,mer säger vi inte hemlis:$ sen efter 20 minuter kom johanna hem till mig så gjorde vi vofflor väldigt gott som vanligt.vi fottade lite & typ ja jag vet inte? sen stack johanna hem till sig & vi stack till min mamma och packade saker för jag och johanna sover hos victoria inatt. ja vid 7 stack vi till center syd eller johanna & victoria gjorde det jag var ju tvungen att hämta pengar på dahls först :s. ja sen stack vi till katjas och åt pizza väldigt goooottt. ja nu så har vi nyss varit ute och badat i vickys jacuzzi,mycket varmt & skönt. ja bloggar nog imrn,men bara ett kanske ;)<3
sötnosar victoria & johanna <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback