gästbloggning ! :)

Hejsan .
Jag tänkte gästblogga här på felicias fina blogg.
Jag och Felicia har kännt varandra länge men inte snackat på hur länge som helst! :(
Men vi dansade tillsammans . Det är ett tag sedan kommer inte riktigt ihåg när det var .
Jag heter Nicole och är 97 alltså 14 år men fyller inte det förrens i oktober.
Jag bor i skåne . Vi landskrona ungefär . Jag ska börja åttan på korsbacka nu om typ två veckor . Men trivs inte jätte bra. Jag kan inte skriva det här . Folk kan bli ledsna och sånt . vill inte råka illa ut men det är inte så illa . Trivs inte så jätte bra i klassen och med lärarna . typ sånt .
Jag är en glad tjej som alltid tänker mig för innan jag skriver saker . Jag sårar oftas inte folk . Jag mår bara dåligt då och om jag gör det kan jag ibland gråta hur mycket som helst . Jag hatar att vara osams med någon .
Jag skrattar väldigt mycket , Jag älskar också att fota . Har redan tänkt ut vad jag ska gå för linje . Jag och mamma har redan pratat om det och jag vill gå foto och bild eller något liknade . Älskar verkligen att fota .
Tre saker jag inte skulle klara mig utan är :
Kameran
vänner(familjen)
musik.

Livet går inte utan det !
Älskar all musik .
Jag har inte bloggat så länge men endå ett tag . Började i april 2011 så det är ju endå fem månader.
Jag älskar att blogga. Något bland det bästa. Men nu i år måste jag verkligen få till det i skolan med betyd och sånt . Är så rädd av det .
Nu tänkte jag att ni skulle få se några av mina bilder jag tagit och kanske någon bild på mig.
Ni hittar min blogg här
puss&kram önskar er alla nicole !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback