jag ger dig min morgon jag ger dig min dag.

tjosan i trosan! var hemma vid kvart i 4 lite tidigare än vanligt faktiskt. men imorse vaknade jag 06.45 ganska tidigt för min del. cyklade till skolan och sen var det bara att kämpa sig igenom dagen. fick våra mentorer idag också fick pernilla yeah:d. sen har jag även bätt en som heter karin som är en hjälp pedagog på skolan om hjälp i matte, riktigt bra tycker jag. matte är ju liksom inte min grej så det här behövs verkligen! imorgon har vi någon klassensdag med massa aktiviteter & sådant sen börjar vi ju 09.00 också? asså det är ju tummen upp på det(Y). snart drar jag på piano med kul. detta inlägget blev ganska långt så nu ska jag inte skriva mer. kiss & love!


coola säger jag bara! älskar er agnes & josefine.
lägg märke till att bilden är liten för att jag har tagit den från agnes bloggis;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback