Tack för dagen victoria!

Tjenare! Vaknade vid 11 idag hemma hos mormor då. Åt frukost och stack där ifrån vid 1 något stack hem sen och sen vidare till victoria. Vi stack till center syd och åt & så. Hon råkade trycka för många säkerhetkoder på min mobil så jag kommer inte in på den nu... Nu på kvällen åt vi kina mat,mums! Har faktiskt hunnit med att klippa gräset också får faktiskt lite pengar för det också:) hihi kraam!


fin blogg!:D

2011-08-07 // 22:40:57
» Annie

Hej! Ursäkta jag stör men jag har just fått reda på att man kan få en gratis domän till sin blogg så att man slipper skriva .blogg.se istället för bara .se. Kolla in hur du gör på: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3069

2011-08-07 // 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback