vem här? hehe

ah felicia frågade om jag kunde göra ett inlägg på hennes blogg eftersom den skiten är hos hennes mormor...
men vad gör man inte för sin bästavän? och för er som inte listat ut det så är de victoria & min blogg hittar
ni HÄR. vet inte vad jag ska skriva om faktiskt hihi... men jag tror de flesta av felicias läsare vet vem jag är
men kan ändå berätta lite eller hur? jo jag & felicia är då bästisar som ni kanske har fattat. hon började i vår
klass i 5an då deras klass splitrades. vi klickade inte så bra först. sen i 6an har vi börjat va mer och mer
och nu är vi jätte ofta! Men jag heter då Victoria Carlsson & jag och felicia ska börja i samma klass på den omskrivna skolan Tolvåker, hehe. det är då vårt första år på högstadiet. ja och vill ni veta mer om mig så
kan ni bara gå in på min blogg victoriacarlssons.blogg.se tjaaaaooo!


» elina

nu har jag valt ut dagensblogg kolla om du vann!

lycka till nästa gång om ni inte vann och grattis tiller som vann! :) kram

2011-08-07 // 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback