allt nytt på bloggen!

imorse spelade vi match mot h43 förlorade med några bollar, det var 97:orna då. stack hem och duschade efter det sen drog jag och victoria till center syd och shoppade lite granna, bland annat en ny mascara. sedan drog vi hem till victoria och vi satt och fixade lite med en ny design och header till mig då, blev riktigt nöjd vad tycker ni? ville att det skulle bli lite julstämmning här på bloggen så ja riktigt bra! imorgon är det skola, igen måndagar SUGER! snart kommer mamma med lussebullar och sådant så då blir det mys här hemma pussisar!

tack min älskade victoria för att du ägnade tid till att fixa allt detta idag, jag gläds jätte mycket älskar dig och du är såklart värd en länkning! tryck här sötnosar, om ni inte trycker så lovar jag er att ni kommer missa något!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback