Can you feel the love tonight?

god förmiddag bloggläsare!
vaknade vid 10 idag, gick upp och åt frukost direkt. ända sedan dess har jag bara städat mitt rum men är inte riktigt klar än, ville ju att ni skulle få lite update och det passar väl sig hoppas jag. snart ska jag dra hem till pappa och fixa lite där inför morgondagen, mina kusiner kommer vid 3-4 så allt måste vara snyggt. tänkte även spela in en liten video när jag sjunger och den kommer säkert upp på bloggen också! som ni vet är det julafton imorgon och då kan jag inte lova så många inlägg men ska sitta och göra några tidinställda så ni får några inlägg iallafall.
sen vill jag också säga god jul till de i min släkt som har dött i år eller för något år sedan- lizzie,farfar,gammelmormor,chippen,kelly,nicke,astrix.
ha en bra dag!
bästavän, du betyder sååå mycket för mig & hoppas du vet om det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback