GOD JUL VÄRLDENS BÄSTA FARFAR!

saknar dig grymt mycket här nere på jorden, vill så gärna träffa dig igen. jag hade gjort vad som helst bara för att få träffa dig, du betydde så mycket för mig. jag hoppas verkligen att du är nöjd med ditt liv och allt du har ordnat och donat, vi är verkligen nöjda att du har funnits där när vi har behövt någon. allt du har gjort är vi så nöjda med, du är helt perfekt. det fanns verkligen ingen som dig. tänk nu i jul blir det ingen "farfars knäck" som vi alltid sa. undra vart du befinner dig hoppas verkligen du har det bra där uppe skulle gärna hälsat på dig men det är en väldigt lång bit upp dit, men jag är säker på att vi kommer ses igen någon gång. jag önskade dig all lycka i världen sa jag till dig på sjukhuset i våras, & du har gett oss all din lycka farfar. vi är lyckliga med att ha dig som vår, kom ihåg vi glömmer aldrig dig världens bästa farfar!


ohh så fin text Felicia !

själv har jag aldrig träffat min farfar ! :/ <3

kramisen / lina <3

2011-12-23 // 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback