har inte riktigt hunnit blogga idag!

jo vaknade halv 9 imorse av att mitt alarm ringde men stängde av det och sov till halv 10 istället. gick upp & åt frulle sen vidare direkt till center syd, mellandagsrean yes, hittade verkligen ingenting idag. men ska ner senare i veckan och kolla lite mer för även då ska jag köpa min iphone 4, shiet. tränade från 12-13 sen vidare hem och duscha och sen öppna julklapparn från mammas släkt , fick lite saker som jag önskat mig där också! nu denna kvällen har vi varit hos mormor och morfar och firat jul ännu en gång & vi åt polenta!
nu ska jag slå på en film med mamma & syrran någon romantisk och komedi, så minst ett inlägg till idag får ni! :)
kyss


» ebba

sv' gina tricot! <3

2011-12-27 // 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback