Kärleken förde oss samman

tjosan i trosan!
vill först och främst säga tack till den super höga statistiken idag, blir sjukt lycklig när jag loggar in och kollar nu för tiden, ett super tack! Nu ikväll har jag träffat Victoria där jag spenderade min kväll ända till halv 10 sen drog jag hem och kollade på film "27 dresses" har sett den många gånger men tröttnar aldrig. Imorgon är det Lundaspelen igen & jag ska verkligen ge gärnet, har faktiskt redan börjat tagga en hel del. Ska in vara uppe så länge idag eftersom det är samling halv 11 och det var då jag gick upp imorse. Och jo som sagt så ska jag och mamma ner på telenor imorgon och köpa en ny iphone till mig, så många inlägg kommer det att bli. Men vet inte om jag får den imorgon men annars kommer den ju snart!
puss

denna godingen är snart min, jippie!




» hanna

är det en iphone4 eller 4s? :) <3

2011-12-28 // 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback