statistiken har höjts sjukt mycket idag!

tack för det världens bästa läsare, blir verkligen super glad när jag loggar in på bloggen och ser nya kommentarer och högre statistik. tack verkligen älskar er super mycket!
imorgon bitti kommer victoria hit och då ska vi ge varandra våra julklappar fast vi ska inte öppna de förräns på julafton sådära, så det ska väl bli mysigt & spännande! sen framåt eftermiddagen eller förmiddagen ingen aning så kommer mina kusiner ner från mariestad och stannar över jul, har saknat dem så mycket! men nu ska jag nog ta och stänga ner datorn och sova så man är pigg till imogon!
godnatt sweeties!
jag & annie pannie , älskar dig sjukt mycket min vän!


sv' du är så fruktansvärt underbar felicia, ingen kan vara perefeckt, jag är långt ifrån perfeckt men vi alla har vår speciella sida, du har din också! du ska va den du är och ingen annan, för mig är du perfeckt felicia! vackra vän, ta hand om dig! Puss <3

2011-12-23 // 00:23:00

sv' för mig är du perfeckt vännen, fast ingen kan vara perfeckt så är du underbar, vi alla är speciella på vårt eget sett, även du! du är underbar som du är vännen, love u<3

2011-12-23 // 00:25:01

Hejj !

så kul att höra att din statistik har blivit bättre ! :D♥

2011-12-23 // 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback