www.dåliguppdatering.se

jo tack jag vet men ändå, har inte hunnit idag har suttit och pluggat till prov, hämtat mina glasögon och sådant smått. jag vet att jag lovat er att blogga så mycket som möjligt och det försöker jag göra också, när jag får en ny iphone till jul så kommer jag att blogga ifrån den då såklart, och det kommer jag göra ofta då så ni får stå ut ett litet tag till men somsagt ska försöka lite till!
men iallfall idag var det skola som vanligt, dryg dag alltså. efter skolan fixade jag och anne en sak så det tog lite tid inne på skolan, efter det blev det hem och plugga sedan träning, var faktiskt roligt idag!
nu ska jag snart gå och lägga mig men först smsa lite grann!
godnatt & kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback