agnes nilsson

nämenhallo detta är jag agnes nilsson ska gästblogga här felicia ska ju sticka till sin sommar stuga vet faktiskt inte var den är men shit the same. för dem kommer ändå ha kul felicia är ju där och partajar haha ja kanske ska berätta lite om mig själv. jag är 13 som felicia, spelar handboll & sja snart sticka till åhus:). jag ska börja i 7an på en skola som heter tolvåker men dock inte i samma klass som felicia. men jag driver själv en blogg -> http://agnesdiiary.blogg.se/ så ja om ni inte har något annat för er så kika in. hatar att förlora wii haha men älskar att vinna men ja nu börjar det bli sådär feeel så jag ska nog lägga mig, håller på att döö typ nej men iallafall får du ha det skit bra på din resa!
kiss and much love!


fin blogg!

allt bra? :D

KRAM

2011-07-12 // 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback