brunch

tjena vaknade vid halv 12 idag, hatar att sova bort sommarlovets dagar men det är ju alltid skönt att sova länge? iallfall har jag varit på brunch idag hände inte så mycket där mer än att vi kollade på tv hela tiden (barnen då). ikväll ska vi äta pizza, och det ska väl bli gott. från och med imorgon ska inte jag äta godis förens på nyår och då får jag nog 1000 kronor, och det sitter ju inte fel eller hur? men nu ska jag kolla shrek med syskonen, vad gör man inte för dem? förresten glöm inte att kommentera i inlägget under om jag ska bort bloggen eller inte? så puss!


» lisa

nej, ta inte bort bloggen! jag följer den varje dag och älskar den. puss på dig sötnos!

2011-07-24 // 17:45:41

fin blogg:)

2011-07-24 // 18:15:52

asså inte så men.... hundra kronor är väl rättså lite för att inte äta godis på ett halvår ? :$ jag får liksom 300 i månaden... asså inte så... men menade du inte 1000 ? (A)

2011-07-24 // 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback