har glömt bloggen helt.

shit jag har helt glömt bort bloggen de senaste dagarna, men jag har ju sommarlov och då vill jag helst vara utomhus på stranden/hamnen käka glass och ja ni vet. men jag kan berätta lite om någon dag.
torsdag: kom kusinen hit vid 6 vi kollade på film ,satte upp tältet & käkade massa gottis. gick ut och la oss vid 12 och jag och julia låg mest och snackade med några vi inte kände? ja isabella och anna somnade vid 2 och jag och julia låg uppe till halv 4 , sen somnade vi. vaknade vid 11 och gick in och åt sen stack hon vid halv 1 något. fick även pengar på min mobil igen så smsa 0733106776 som satan!
fredag: vid 6 stack vi till våra "låtsas" kusiner max,ted och leo. vi åt grillat,mums. ja och så badade vi hoppade stuttsmatta och käkade godis :d. stack hem vid 2 något.
lördag: alltså idag har jag och anna varit i hamnen och badat sen klockan halv 2 och stack hem vid halv 5. vi träffade mycket folk där :d. vissa har man ju inte sett på länge? ja ikväll drar vi nog till farmor och grillar och äter gott gott. kanske skulle ta ett kvällsdopp med victoria, men det är inte säkert. men puss så länge nu ska jag packa till hasslö och vi är där i lite mer än en vecka, puss på er :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback