hej felicias bloggläsare!

tänkte berätta lite om mig själv. jag heter alicia larsson och bor i en liten by så kallad kävlinge. 
när jag var liten bodde jag i lund men när jag var cirka 2 år flyttade jag hit till kävlinge.
jag är 12 men ska fylla tretton detta året precis som felicia. jag tänkte berätta hur jag och
felicia träffades, när vi var små så dansade vi båd två på en dans skola i lödde som heter
swingit, vet inte om den fortfarande finns kvar men ja där dansade vi. vi snackade aldrig,
men vi dansade ju i samma grupp. vi träffas inte så ofta, bara när vi spelar handbolls matcher
mot varandra. hon spelar ju i lödde och jag i kävlinge. nog om det. nu ska jag berätta om
världens bästa djur "hästar"! jag rider en häst som heter pearls minous men kallas för musse,
han är 4 år alltså väldigt ung. han är en skimmel. och jag har ridit honom i 4 månader och
28 dagar. inte så länge men vi klickar så bra ändå. musse är verkligen hela mitt liv, utan
honom har jag inget liv och det menar jag verkligen! nu ska jag inte dryga mig mer. ha de bra!
musse & jag♥
jag♥
jag & feliciajacobzon♥
kolla in min och min kompis hästblogg som ni hittar här.
vi skriver om hästarna vi rider och massor av annat kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback