I SAYS NOÉMU, ARE YOU READY?♥

haha rubriken den är väl mest inriktad till noémie för jag ska dit snart eller om någon timme för hon ligger nog och sover nu men jag är vaken :$. iallafall jag har ingen aning hur jag kommer dit om inte pappa kan köra mig så får jag väl antingen cykla , eller är det någon som vet om sommar bussen går till jouran eller hofterup? kommentera då tack. men kommer nog inlägg hemma hos noémie och säkert när jag kommer hem så har jag nog bilder att lägga upp här på bloggen, för vi kommer nog fotta lite:) puss älskade ni!


sommarbussen går ditt nötskaaaal :D

i'm waiting for you baby, hurry up!



och jag var faktiskt vaken, men jag dushade

och åt frukost innan jag loggade inte på msn :D

så det såååååå! :D <3

2011-07-26 // 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback