moa martinsson

Hej Moa här :D Ska gästblogga här på Felicia's blogg nu när hon är borta. Jag heter Moa och är 13 år alltså 98a precis som Felicia. På min fridtid spelar jag fotboll i Furulunds ik har gjort det i 4 år snart och sen brukar jag vara med kompisar och lite sånt. Min familj består av min mamma, pappa, lille bror Seth och min tvilling syster Saga. Har även också 2 katter som heter Patricia och Flingan, har också massa höns och en tupp. Jag ska börja på en skola som heter "Svaneskolan" som ligger i Lund, det är en fotboll,basket och vanlig skola. Jag ska gå fotbolls riktning och det ska bli as kul, klassen som jag ska gå i 7c verkar helt awsome alla verkar sjukt schyssta :D. Jag och Felicia känner inte varandra så jätte bra, har bara träffats typ 2 gånger på stranden, men det ska vi ändra på. För vi ska nog till stranden tillsammans nu i sommar :). Jag har även gått på gympa,ridning och en kort stund handboll men typ bara i en månade eller något. När jag gick på gymnastik så gjorde jag det i Kävlinge. Jag red i Västra Karaby hos ann-louise. Och när jag spelade handboll så gjorde jag det i Kävlinge Khk. Nu vet ni lite om mig, men om ni vill veta mer om mig och mina vänner och vad jag sysslar med så kan ni ju kika in på min blogg här ---> www.lifeasmoa.bloggplatsen.se !
puss & krama moa ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback