noémie hela dagen♥

hej eller ska jag säga "god kväll" bloggen. som ni vet har jag varit hos noémie hela dagen och jag har haft det väldigt trevlig och kul. när jag kom dit så satt vi lite vid datorn och snackade lite för det var ju ett tag sedan vi sågs. sen ville noémie baka och då gjorde vi det vi bakade kladdkaka som var väldigt god men halv är kvar hemma hos henne:(. sen stack vi till lekan och träffade anton var väldigt tyst i början sen blev det ju inget snack om det. snackat med anton hela kvällen och så. en riktigt bra kompis därja! imorgon ska jag till nova och handla lite saker. sen sticker jag och noémie till killarnas träning på ip imorgon. blev ett väldans långt inlägg men älskar ju er mina fina bloggläsare? & jag älskar dig noémie!♥


» Anton

Haha aa det va ganska tyst:)

JaaAa träningen börjar halv 5;)

+söt bild:$

2011-07-26 // 23:45:47

jag älskar dig gumman! (L)

2011-07-27 // 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback