nu så kommer det äntligen!

nu ska jag faktiskt ta tag i det här med bloggen. nu ska jag blogga minst 4 inlägg nästav varje dag! nu kommer dagarna!
en vecka på hasslö började allt med. hasslö är en ö utanför blekinge & där har vi då en sommarstuga. super mysigt har jag haft det , där är alltid så lungt & så avkopplande för mig. badat varje dag & käkat mycket glass & ätit super god mat! sen har det ju varit fantastiskt väder varje dag. särskilt den 12 juni då egentligen min farfar skulle fyllt 77 så var det strålande solsken & så just där på radion spelade de min,anna & farfars låt som jag tänkte visa här:)
sen på fredag morgonen åkte jag och familjen upp till åhus och kollade när isabella spelade handboll så jag var där på dagen sen på kvällen kom victoria och johanna stack till finalerna på kvällen och sådär. sen från lördag-onsdag har jag varit där och bara haft as kul :d brun har jag fan också blivit! nu får ni videon och bilderna!
låtens namn är thats what friends are for, bara till att älska den!
pusshej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback