victoriaaaa is home!

yes ni ser rätt min älskade & saknade victoria kommer hem idag & äntligen får jag träffa henne efeter 2 veckor, hoppas vi kan ofta nu tills på lördag för då åker jag iväg:( men ajja ny header sålänge om ni inte ser den tryck f5. sen imorgon ska jag och till min mormor och fika och sen på kvällen så ska nog jag anna & julia sova i tält förstås om julia kunde.... men pusss så länge!


jasåklarat jag har blogvlovin ;)

ddet är faktisktjag och min sjukt bäst kompis osm driver bloggen xd <3 men lägg till mig på bloglovin ;) men går inte in där direkt. föresten fin blogg. fortsätt att kommentera bara förkulsskull;)

kram :)

2011-07-06 // 23:44:55
» Pixie

Sv: Tack ^^ Visst har jag bloglovin, har lagt till dig nu.

Du har en väldigt fin blogg här.

Kram

/ Pix

2011-07-07 // 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback