elajna & ogge!

sitter och webbar med dessa konstiga typerna, konstiga är dem också. ja jag och elajna äter massa godis & chips & ostbollar och jag har nyss fött ettt kinderägg :d & såklart äter vi choklad också. innan idag åkte vi lastbil och chaffören tutade som faan! men trevligt vare! sen tog jag & elajna lotter och jag vann en vin flaska men elajna vann ingenting, synd om henne:/.  sen spelade vi kuen mot mikael,anton,max, william & såklart vann jag:d. ja sen stack jag hem och åt och så sen stack jag till elajna och snart ska vi ut och spela handboll & fotta tror jag:). fast lödde är mycket bättre än ankaret så de sååååÅ! ja nu ska vi snart ut när elajna har plattat klart sitt hår, puss så länge!
k i s s  a n d  l o v e !
bästisarna på biiiild!
kolla elajnas blogg den är super!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback