frågorna sen frågestunden.

1. vilket är ditt bästa barndomsminne: haha ja jag har egentligen ingen aning.men det var nog på pianot när jag var 8 år när jag srkiver på den där tavlan "johanna är snäll men dum ibland" och då säger johanna "sen när var jag dum"? då svarade jag "när du drog mig i håret på dagis". det var nog ett men har många andra.

2. hur går det med killarna: jadu agnes det går väl helt okej.

3. vilket smink använder du,vilket märke och så: jag använder nog det mesta som alla andra använder. använder själv på sommaren mascara och lite läppglans men på vintern använder jag foundation,puder,rouge,mascara,kajal,(ibland ögonskugga) och läppglans, vilket märke och så kan jag visa er i ett inlägg senare.

4.  din favoritfärg: har faktiskt 3 stycken , rosa,orange & grön , tycker de är super fina!

5. hur länge har du bloggat, varför bloggar du: har cirka bloggat i ett år har haft många olika. bloggar för att det är en del av mitt liv. vill att ni ska få en uppfattning om vilken människa jag är.

6. vem är din bästavän: har 3 stycken underbara bästavänner som jag älskar mer än något annat. victoria carlsson, elina linnér & agnes nilsson.

7. något husdjur: har en chihuahua som heter thilde.

8. har du några syskon: har 2 lillasystrar isabella & alva och en lillebror som heter sam.

9. har du någon kille just nu, om inte vem gillar du: nej har ingen just nu. gillar ingen just nu faktiskt.

10. gillar du fortfarande evans (elina): nej elina, det gör jag inte.

11. hur många förhållanden har du haft & hur långt varade ditt första: jag har ingen aning om hur många jag har haft men det är nog inte så många. om du menar mitt första menar du då när jag var liten? isåfall varade det nog ett tag fast man tänkte nog inte på att man var tillsammans då.

12. är du oskuld,har strulat? väldigt onödig fråga,dessutom omoget att fråga det anonymt men om du säger vem du är så kan jag svara dig.

13. får du betalt för bloggen: nej det får jag inte.

14. Om du skulle göra en tatuering var och vad skulle det vara: den skulle nog sitta vid högra axeln något litet typ en fjäril eller namnet på mitt barn.

15. Är du kär just nu: nej det är jag inte.

16. Vad gör du helst på en sommarkväll: umgås med mina vänner.
hur länge har du bloggat, varför bloggar du?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback