mysig middag vid havet

kusinen & jag stack till pizzerian och handlade kebabpizza,mums.sen stack vi och handlade chips och sånt sen vidare till bryggan vid havet, ja som sagt väldigt mysigt var det & det ska göras om. sen stack vi hem till hennes mamma fast vi ville inte vara där så länge så vi stack till ngn resturang och drack coca cola;d
här får ni en bild sen ikväll:
sleep tight!


tacks å mycket sötnos!

nej jag gör inte headers till andra tyvärr, hon vann en fototävling hos mig och fick det som pris :) men vem vet, kanske dyker något liknande upp igen, du kan ju alltid hålla utkik :)

2011-06-03 // 14:21:27

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg. Skulle vara roligt om du kunde fråga mig något allmänt? :) Kram

2011-06-06 // 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback