ngn som kan fixa min blogg please?:(

tjena tänkte börja berätta om dagen jag den började med att jag vaknade upp hemma hos victoria fast vi ville sova vidare men det gick inte. sen stack vi till helsingborg och skulle spela cup där gick inte så bra för mitt lag men för det andra gick det. dom kom iallafall på fjärde plats och det är ju super bra ;d. träffade också en super saknad vän elina linnér var super kul att träffa henne igen. men ja annars har dagen varit riktigt lyckad, tack alla särsklit då 6c!
ja och sen åskade de och blixtrade igår kväll och jag och victoria var sjukt rädda :$ vi skreek som ja.....
OCH SNÄLLA KAN INGEN FIXA EN NY DESIGN OCH HEDAER TILL MIG, HADE VARIT SUPER GULLIGT. om ni nu hade kunnat göra det så skriv till [email protected] :)
p u s s & k r a m / f e l i c i a!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback