tack för kvällen underbara vänner!

varit med victoria hela dagen som vanligt, vi bakade och hade massa skoj. vid kvart i 5 drog vi till mc donalds och hanlade mat som vi ska tjocka oss med. sen stack vi till hamnen och träffade vänner. hade super mysigt, tack för kvällen älskade vänner. vissa av de badade men jag är ju lite feg så jag badade inte. vid kvart i 10 stack jag hem och imrn händer det nog inget , kanske stranden om det är fint väder i dont kknow,på kvällen är det beach mot kävlinge. sen på torsdag börjar jag & victoria på golf:d. ni får bilder sen kvällen när ina har skickat till mig:).
har lovat att länka denna bloggen- a s t r i d   m a n g l i n d.
hon skriver om hennes vardag,livet utanför, och hennes vänner. kolla,sprid & kommentera!
ha det super , p u s s !


Tjenixen, du kanske har lust att vara med i dagensblogg?

Isf klicka in på min blogg.

kramar!

2011-06-15 // 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback