tårarna rinner och rinner & slutar aldrig.

idag var det ju skolavslutning jag och victoria sjöng inför hela skolan "i always remember you", modigt av oss vet. ja sen sjöng vi sen stack vi till klassrummet och käka tårta och fick jätte fina "presenter" ja och alla började gråta. sen sjöng jag,victoria,linnea,klara & agnes "butterfly fly away" och nästan alla började gråta äver killarna, såå gulligt. asså jag kunde inte lämna er så sorgligt. sen stack jag och victoria hem till henne och sen stack vi till dahls hotell och åt mat där och sen handlade vi glass. sitter här hemma hos pappa nu och bara tänker på alla underbara minnen med klassen så underbar!puss.
6c,ni är så underbara. om inte jag hade börjat i er klass så hade jag aldrig varit den jag är idag. ni har gjort mig till den jag är nu och så kommer jag förbli. alla minnen är fantastiska och oslagbara. har aldrig varit så ledsen innan, jag menar allvar ni betydde mest för mig och ni betyder fortfarande mest för mig. jag kommer aldrig glömma er världens bästa klass. så guldvärd. jag lovar jag kommer aldrig komma i en sån här bra,trevlig,fantstisk,rolig, och väldigt begåvad klass, ni är bäst. bara genom att titta på bilderna som vi har tillsammans så kommer tårarna fram. 6c jag kommer aldrig glömma er,älskar er sjukt mycket & kommer alltid att göra det!♥








älskar er världens bästa klass!♥



» Clara

din röst är nu räknad, tack för att du rösta.

(skickas till alla som röstar.)

2011-06-11 // 22:30:25
» Linda

Fina bilder :)

2011-06-13 // 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback