victoria denise carlsson

jag vill först börja med att säga tack för att du har ställt upp för mig i alla lägen. 1an-4an snackade vi absolut ingenting alls då var jag bara en tönt. men när jag började i er klass i 5an så snackade vi lite grann men nu i 6an har allt förändrats vi är ju super duper bra vänner nu. du är som en gud victoria du vill all väl & försöker göra det bästa av allting.du betyder mer än mest för mig.du förstår precis mig, jag kan berätta allt för dig. litar på dig till 100% du är som en syster för mig.jag får alltid ett leende på läpparna i din närhet.kan inte förklara min kärlek till dig i ord. det är omöjligt. dör du, dör jag.du säger alltid dom rätta orden. tänker aldrig släppa dig, inte en chans.jag står alltid vid din sida och hjälper dig. du är helt fantastisk. vi har så många många minnen och där finns inte ett ända dåligt jag kan inte rabbla upp alla för det hade blivit en hel tjock kapitelbok! lämna mig aldrig victoria jag vill verkligen inte det du är alltid den som finns för mig och hjälper mig när jag mår dåligt.du är en riktigt härlig tjej & alla skulle haft en sån underbar vän & jag kan inte fatta varför ingen är som du, du är perfekt som en vän ska vara gumman. ja som sagt du är världens bästavän. you are the worlds greatest! felicia stenberg♥victoria carlsson.
älskar dig sjukt mycket & här får ni några underbara bilder på oss.
- älskar dig din fjant♥


aw älskar dig bästavän! <3

2011-06-06 // 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback