yeah,sovmorgon eller inte.

victoria sa till mig igårkväll att hon skulle ringa mig klockan 9 imorse och då ville inte jag låta som en trötter så jag satte alarm klockan 9 men jag fick däremot inget samtal så jag somnade om och så ringde hon klockan 10 istället. tack för att jag fick väckas klockan 9,väldigt snällt av dig. ja så det blir ingen golf idag men dem andra dagarna i veckan till fredag blir det de. men på fredag tror jag att v i c t o r i a åker till spaninen och det suuuuuger vem ska jag då spendera mina dagar med i 2 veckor?! men aja blir nog v i c t o r i a idag,sen tror jag vi cyklar till träningen fast det är nog bara jag som vill men vi ska göra det iallafall om ni ville veta.! k i s s   a n d   l o v e !
om ni trycker på hennes namn så kommer ni till hennes blogg, läs den&kommentera den& sprid den!


Nu kör vi igång veckans blogg igen, var gärna med den här gången och lycka till! Puss :)

2011-06-20 // 18:47:58

sv' så roligt att du var med i dagens blogg, vinnarna finns ute nu! kram

2011-06-20 // 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback