4 april 2011

hahaha kom inte på någon xd?
ja skolan idag var väll som alla andra rolig då och då & ja sina dåliga tider då och då...
men ja som vanligt har jag & victoria skrattat oss igenom dagen,inte så konstigt..det roligaste idag var nog detta:
victoriia & jag börjar skratta och börjar köra karate som vanligt & såklart så är hon så klumpig och välter hela soptunnan så allt ramlar och tex.pennväsare spån & ett banan skal & hon hatar ju banan:o så hon satte sig ner och började sopa upp allt och städade och så,fyför vad jag skarattade,blev faktiskt tårögd. men ja hon är om hon är.men ja just nu sitter jag bara här och väntar på att det ska bli utvecklingssamatl och det går över,för jag hatar sånt här! sen efter det sticker jag & victoria till maxi och handlar fika till imorgon för vi ska typ till ramljuset, ngt program på svt. ja men vi hörs senare!<3
tryck på bilden för att komma till bloggen!


tyckte de va lite synd om mig faktiskt :( <3

2011-05-04 // 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback