inte bloggat på länge..

hej underbara bloggläsare!<3
har inte haft tid & ja sådant skit. igår (lördags) så spelade jag malmö open och ja som sagt det bästa laget lödde vikings vann allt.liksom i alla andra cuper så har vi nstan alltid fått silver eller bråns men nu tog vi äntligen guld!
och ja idag är det morsdag så snart kommer mamma och hämtar mig och isabella sen sticker vi ut och äter blir ssäkert ngt gott. jag har köpt fotkräm och fotbad medel till henne hoppas hon blir glad:d
uppdateringen nu i veckan kanske inte blir så bra för liksom jag ligger ganska långt bak med det mesta i skolan just nu så jag måste jobba mkt, sen onsdag-söndag så åker jag tiill lidköpinge-mariestad och hälsar på min kusin! kommer bli super kul,sjukt längesedan vi sågs.okej.. det var ju typ 1 månad sen men ja...
ha en super duper bra kväll,hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback