läger i höör med bästa 6c!

hej bloggen, torsdag-lördag har vatt bäst. började i torsdags med att åka dit vid ungefär 9 tog typ en timme dit eller lite till för lisas mamma körde fel:$,men ja det hör väl till. när vi var framme så började vi typ packa upp våra saker,satte upp tälten och så fast vissa sov i vindskyddet. sen efter någon timme eller så stack vi till skånes djurpark,hihi väldigt mysigt.hade världens huvudvärk,men gick över. sen efter det så skulle vi paddla kanot,jag och victoria var faktiskt världigt bra(y). fast hpn skvätte ner hela mig(hela tiden) så ja sen  när vi var klara så hoppade jag och ina i sjön med kläder,väldigt härligt.sen stack typ alla och hämtade sina badkläder och badade,det var väldigt nice. vid halv 8 stack alla ut och spelade fotboll,vädligt mysigt. ja vid halv 11 skulle vi alla sova och jag och victoria somnade såklart tält/natalia sov hos oss med). vaknade på morgonen av att vårt tält hade rasat ner på oss,så ja hade knappt sovit något för jag har frysit och hört massa läskiga saker. ja sen på fredagen så åkte vi till rörum en liten by utanför. där klättrade vi i berg sjukt läskigt mendet funkade. sen typ så började jag och victoria frysa så vi satte oss på en sten och kan man tro.. vi somnade. ja sen stack vi till bbilen och väntade på ewa för vi åkte med henne,satt typ och väntade på henne för att hon skulle komma till bilen kanske i 15 minuter?  ja sen lagade vi mat och så,det var väldigt gott. sen grillade vi mashmallows(stavning).sen somnade jag och victoria vid halv 11 då och ja som vanligt ramlade tältet iiiigen,så jag fick gå ut mitt i natten och fixa det 2 gånger.sen vaknade vi vid 8 och började packa ihop våra saker och så,sen vid 10 så bar det iväg hem till lilla lödde. och just nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting!. men tack för dagarna bästa 6c,ni är bäst!
mina älskade mashmallows(stavning),sen ivkäll blire fest på dahls corner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback