borta bra men hemma bäst!

hemma ifrån brasilien nu ja, fast vi kom hem igår. orkade inte blogga igår eftersom jag var trött och något annat fast det behövs inte tas upp här just nu. resan och allt har varit underbart,finns inget dåligt bara att jag har saknat sönder mina vänner som satan. idag var det skola, rätt chill dag faktiskt. efter skolan drog jag med victoria hem sen drog vi till träningen sen efter till dahls hotell och snackade om vår resa vi ska göra till barcelona i påsk, gillas stort! sen har min bästavän elina också börjat spela i vårt lag, äntligen!
kram på er sweeties!



» elina

bra för då träffas vi också mer! riktigt kul och börja i erat lag bästavän! iloveu <3

kunde du imorgon? <3

2011-11-17 // 09:03:49
» elina

sv' tack gumman !<3

2011-11-18 // 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback