Blev dagens blogg hos elina :D

brukar aldrig bli det så det är väll lite kul kan man ju tycka, kolla in snyggingens blogg vetja här , häääär eller varför inte hääär?.  älskar dig bästavän du är bäst ska du veta!

Dagen idag började med att vaknade sju och victoria kom 10 i 8. Stack till skolan vid 8 och hade gamla vanliga lektioner och även själv hade jag utvecklingssamtal, gick inte alls bra för min del har mycket som måste göras! Ehm ja men dagen gick ganska snabbt och ja efter skolan stack jag hem och pluggade & åt. Vid 17.15 stack jag till träningen på nyvång och träningen gick super idag, skönt! Det var nog det viktigaste om dagen och längtar skit mycket till imorgon för då ska jag vara med lisa & agnes, sjukt kul! kram på er godingar!
älskar dig Elina Anna Linnér du gör mig hel bästavän. du är mitt allt min livskraft!


» elina

awe älskar dig mer felicia och saknar dig enormt bästavän! du betyder riktigt mycket för mig, och det kommer du alltid att göra ! kiss and love <3<3<3

2011-10-04 // 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback