Forever young i want to be forever young!



svar: Jag tyckte den var lite äcklig eftersom den är ju så sjuukt hög! Men den är ändå såå underbar haha! :)

2011-10-03 // 21:21:18

SV: Haha ja man gör ju det :P



Hoppas allt är bra idag? :)

2011-10-04 // 09:54:24
» elina

sv' jag älskar dig riktigt mycket bästavän! kommer alltid att göra det och de med usa ja hoppas verkligen att landet sprängas då menar jag SPRÄNGA ! :(

måste verkligen träffas snart jag skanar dig enormt felicia fattar du hur mycket jag saknar dig! varje gång vi ahr din pappa i musik tänker jag bara på dig, jag menar allvar det är inte för att vara snäll eller göra dig glad utan jag MENARE det bokstavlingen. jag älskar dig ortoligt mycket ochd et kommer du alltid att göra. du är min ena halva av mitt hjärta felica stenberg. ha en bra dag bästvän! puss och kram din elina <3

2011-10-04 // 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback