Hemma ifrån skolan, suger!

missar riktigt mycket i skolan nu bara för det, vill inte ligga mer efter, men ja sånt är livet. Ska vara hemma ifrån skolan imorgon också & förhoppningsvis kommer jag till skolan på onsdag. Sen jag kom hem då vid halv 10 så har jag bara kollat på film, vad ska man annars göra när man är sjuk man pallar ju inget? Men det kan vara rätt mysigt fast roligare att vara i skolan och umgås med mina vänner. Ha det bra sålänge & glöm inte att anmäla dig till dagens blogg här. kram på er & hoppas ni har haft en super dag!
bild sen Hasslö sommaren 2011, miss it:(


» elina

sötast på bild!

hur är det med dig nu? kram :)

hoppas du mår bättre bästis! <3

2011-10-10 // 19:38:37

härlig bild! får en att sakna sommaren!



tror jag kika in lite för sent för dagens blogg va :(?

2011-10-11 // 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback