my life,your dream...

från och med nu så ska jag försöka lyssna på alla mina vänner när det pratar med mig. vissa av de har kanske märkt att jag inte har varit på humör och ja det finns anledningar, fast det ska ju inte gå ut över er eller hur? men så blir det oftast för jag kan inte hålla det vdåliga inom mig själv, det går oftast ut över andra. jag vet inte om någon känner så men då måste jag börja lyssna på vad ni säger. jag ska helt enkelt "byta ut" mitt gamla jag till ett "nytt". alla var(är) emot mig ibland & jag tar till mig det mycket ska ni veta, kanske inte visar det på utsidan men vadå jag har väl en insida också? jag har äkta vänner som frågar mig när det ser att jag mår dåligt hur jag mår men jag har även andra vänner som inte ens bryr sig. det kallar jag inte äkta änner alltså, vänner ska kunna se när den ena inte mår bra. men ja jag måste försöka hur jag än mår så ska jag iallafall försöka!


» elina

finns alltid felicia hoppas du vet det gumman!

saknar dig enormt. finns om du vill snacka bara ring eller smsa då. puss<3

2011-10-09 // 11:40:35
» elina

sv' det är väl inte mig du menar eller?

okej bra, tack!

älskar dig, puss<3

2011-10-09 // 11:56:48

fin blogg och fin design! :) Allt bra med dig?



Rösta gärna på mig i denna tävling : http://apps.facebook.com/freshtoday_sverige?entry_id=517



och som tack för att du har röstat blir du länkad i mitt sidfält och jag följer dig på bloglovin :) Kram

2011-10-09 // 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback