SKOLAN.FIKA.VICTORIA

Skolan idag var väll som alla andra dagar, samma. Hände absolut inget speccielt bara att jag lånade en ny bok idag är sjukt sugen på att börja läsa den nu. Ska läsa den på planet till Brasilien om en vecka, längtar! Ah efter skolan drog jag Victoria,pappa,Isabella & lillsyrran alva till fiket och fikade, mysigt värre. Stack hem till Victoria efter det och fixade med lite saker, I LOVE YOU! Imorgon är det skola igen, blir även till att göra diagnosen då!
puss& kram Felicia Stenberg


boken jag börjar läsa snart, en har rekomenderat den så får väl ta och prova läsa den:)


hejj felicia Lina här ! :)



skulle bara säga att jag älskar dig blogg och flöjer den varje dag ! :)

men skulle bara fråga har du deltagit i den tävlingen ? :) <3

2011-10-19 // 22:07:00

sv: åååååh :/ <3

2011-10-20 // 17:33:59

om du intge har läst "tillsammans" så tycker jag verkligen du ska läsa dom! det finns tre böcker och dom är grymt bra! hehe kram sötis <3

2011-10-20 // 21:55:08

¨Den läser jag med , sjukt bra <3333333

2011-10-21 // 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback