someone like you

innan du kommenterar typ "fan vad du är ful" så tänk efter själv, hade jag blivit glad om någon skrev det till mig? alla folk har känslor även om det är dumma så har det också något gott i sig. men iallafall jag gillar inte när folk kommenterar omoget, så bara lägg av med sådant skit annars kommer jag kolla upp din ip adress!

nyss färdigpackad, inför morgondagen jo för då ska vi ha orientering! ja jätte kul har längtat, eller nej det har jag inte jag kan inte ens läsa kartan? men ja jag och victoria har bra teamwork så det går antagligen bra för oss, hoppas jag. sen efter det har vi bandytunering, lycka till klassen. fast själv ska man titta på för man suger på bandy, jippie!


» elina

riktigt söt felicia!

saknar dig enormt mycket, du anar inte hur?!

iloveu<3

2011-10-25 // 20:46:37
» Ebba

Vilken fin bild och jätte fin header! :)

Vart gjorde du den?? :)

Kram

2011-11-03 // 11:07:49
» Ebba

Fin bild! :)

Och fin header!



2011-11-13 // 16:11:43
» elina

underbart söt bästavän!<3

2011-11-16 // 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback