Allting kan gå itu men mitt hjärta kan gå i tusen bitar♥

Tja bloggen. Hur har eran dag varit idag då? Min har väll varit sådär, har hänt ganska mycket under skoladagen. Vissa saker är ju bra och vissa mindre bra, men livet är ju inte alltid kul & bra? För att göra det bästa av livet så måste man gå igenom det dåliga också även om det kan vara svårt.... Kom hem efter skoan vid 15.40 stack direkt till lund och fixade lite saker & käkade glass. Var hemma därifrån vid 17.25 och min handbollsträning började ju 17.30? Så det blev till att skynda sig riktigt mycket, var i tid och så. Snart ska jag ner och käka så har det bra ansålänge, så hörs vi lite senare! kiss & love



är det dina ögon på bilden? Dom ser exakt ut som elinas xd :DD <3

älskar dig!

2011-09-07 // 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback