För jag tror på kärleken, jag tror på dig och mig

Ciao ciao. Hur är läget med er idag? Själv mår jag helt okej. Dagen idag har varit riktigt lyckade. Vaknade imorse med Victoria vi gick ner och åt pommer och drack cola till frukost? Nyttiga, vi vet. Vid 12 möte vi Anne på Tumba gf, spelade lilla banan där sen slog vi lite bollar & det hela slutade med att vi köpte varsin glass. Stack hem till Victoria sen och spelade Mario Kart, skit roligt. Sminkade Anne & tillslut mig. Blev något fint foto också eftersom vi fottade (: . Sen stack Anne vid kvart över 5 och då gjorde jag och Victoria en cover på en låt som ni kanske vill höra imorgon?kram på er!
jag älskar dig bästavän, du är som ett rosa sandkorn i öknen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback