Frågestund

tänkte köra på en sådan här, ni får fråga exakt vad ni vill, fast svarar inte på något omoget. Tänkte nog svara på frågorna i ett videoinlägg vad sägs om det? Frågestunden avslutas om några dagar eller någon vecka. Ingen fråga är dum!


» Kajsa

är du kär just nu?

vem är dina närmaste vänner?

vilket är ditt favoritämne i skolan?

vad är din favoritfärg?

tycker du om skolan?

vad gör du på din fritid?

vad är din favoritmat?

tycker du tolvåker är en bra skola?

har du någon idol och isåfall vem?

är det jobbigt med skilda föräldrar?

hur länge har du spelat handboll?

vad andvänder du för smink?

vad handlar du dina kläder?

varför började du blogga?

vad vill du bli när du blir stor?

Var redigerar du dina bilder?

hur många husdjur har du haft?

glass eller chips?

2011-09-17 // 00:37:12

sv' absolut att jag kan fråga lite felicia :D



vill du vara singel eller ha förhållande?

om du fick välja vem du ville, vem skulle du vilja va då? varför?



kram :D<3

2011-09-17 // 09:08:04

tror du på kärlek vid första ögonkastet?

följer du min blogg?

varför har du blogg?

vad är det pinsamaste du har varit med om?

har du strulat?

med vem isåfall?

är du kär just nu?

gillar du handboll?



2011-09-17 // 09:29:50

klart jag frågar felicia! :D



gillar du någon just nu?

är du på g med någon?

hur långt kan du gå med en kille?

hur ska den perfekta killen se ut? :)

vad tycker du om mig?

saknar du förhållande eller vill du vara singel?

hur många seriösa förhållanden har du haft?

vem vet allt om dig?

victoria eller elina?

utekväll / hemmakväll? :) <3

2011-09-17 // 09:41:46
» CLARA

någon fråga iaf! :

favorit plagg?

sommar/höst/vinter/vår?

favorit blogg?

2011-09-17 // 10:07:29
» Ebba

Vem är din störta idol?

Vem är din bästa vän?

Har du en favorit blogg? Vilken?

Favorit färg?

Gillar du min blogg? :P

Kram



2011-09-17 // 11:43:51
» elina

klart jag kan fråga några frågor gumman!

1.vem är din bästis?

2.gillar du någon just nu såfall vem?

3.hur många förhållanden har du haft?

4.vad tycker du mest om att spela handboll eller vara med kompisar?

5. vilken kompis har du kännt längst som du unmgås nu också med?

kram <3

2011-09-17 // 12:28:12

jag eller saga ?

choklad eller lakris ?

matte eller engelska ?

favorit ämne i skolan ?

singel eller i förhållande ?

favorit djur ?

katt eller hund ?

vad är du rädd för ?

majs eller gurka ?(random fråga) xD

2011-09-18 // 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback