Fredag, oh yeah that's right!

Ännu en skolvecka avklarad, tiden går så jäkla snabbt på ett bra sätt & ett dåligt. Efter skolan hängde jag med Victoria hem, vi hade följe med Natalia & ja det slutade som det blev med lite asgars, jag och Victoria som vanligt. Var hemma hos victoria vid 3 och åt, vi fottade lite också, blev nog någon bra. Sen har ju Victoria fixat min blogg också? Tack så jätte mycket bästavän. Nu ska jag byta om sen drar jag och tränar sen ikväll ska vi äta kinamat :D
kiss and love



Men bilden är ju från vårt badrum? Vad händer här egentligen?

2011-09-16 // 18:23:22
» elina

sv' ja jag kan säker veckan som kommer men vilken dag kan du såfall?<3

2011-09-16 // 22:00:02
» elina

sv' tack ! :)<3

2011-09-16 // 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback