Kommer ha bloggen såhär ett tag nu!

Har bestämt mig för det. Det är inte för svårt & inte för snyggt, tycker det är lagom. Men iallafall hur har er dag varit, har den varit bra? Gick som vanligt upp 7.00 imorse mötte Victoria vid 8 eller hon kom hem till mig, för att jag är väldigt långsam på morgonen. Vi klarade oss igenom ännu en skoldag, med massa skratt. Tycker det är skit kul för att jag och victoria sitter alltid och gör massa tecken med varandra på svensk lektionerna & det andra också, fast pernilla(vår lärare) då reagerar mest på det, alltså på ett bra sätt då. Vad har ni för planer inför morgondagen då? Själv går jag i skolan till 15.30 och sen kanske jag skulle följa med victoria till Västra Karaby och kolla när hon rider, blir säkert roligt. Kanske får ni ett mobilinlägg senare men kan inte lova er det! kiss & love
söt bild.... eller inte? :)


jag bor jätte nära rid skolan i karaby :D <3

2011-09-06 // 15:54:12
» elina

jo riktigt söt på bilden felicia !<3

2011-09-07 // 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback