mer info om dagen igår

somsagt vaknade upp med en apa bredvid mig, gick ner och åt lite frukost & sen fixade jag mig. sen drog vi hem till victoria så fixade hon sig. vid halv 12 kom anne och då snackade vi lite och så. 12 var vi påväg in till lund & det är där vi då skulle gå på bio och massa annat. när vi väl var där så gick vi raka vägen in på mc och åt där. satt dör ett tag. efter det stack vi till butterrix(stavning) och kollade lite grann. sen in på bion och såg bilar 2, tyckte faktiskt den var bra så rekommenderar den faktiskt:). bion slutade 17.07 och bussen från stationen gick 17.15 så det blev till at kuta 2km ner dit. som tur var det så lång kö så vi hann innan den åkte. han bara hem sen skulle min familj och jag iväg till kusinen och vara där under kvällen, hade super mysigt. kom hem vid halv 2 & somnade direkt...


» CLARA

sv: förstår inte din kommentar!

läs reglerna mer & sen kommentera igen!

2011-09-04 // 12:16:03
» molly

var med och tävla om ett valfritt iphoneskal hos mig :)

2011-09-04 // 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback