No woman no cry

Godkväll bloggen! Hur har er dag varit idag då? Min har varit bra faktiskt, har gått ganska snabbt idag. Lunchen i skolan var ju god, fast nej. Men efter skolan stannade jag,victoria & natalia kvar på läxhjälp fast bara typ till kvart över sen drog vi på piano. Kom hem därefter till Victoria kollade på Disney ett tag sen gick vi upp på hennes rum & ja gjorde inget speciellt. Vid halv 7 åt jag sen har jag bara städat rummet & packat för vi åker ju till en stuga imorgon och har inte med mig datorn så ni får mobil inlägg istället, låter väll bra?:) Men nej nu ska jag kolla på idol , vem tycker ni är bäst då? kram på er!



jag mår bara bra och tack :)

kommer faktiskt inte ihåg jag tog en som va snygg bara ^^

googla på typsnitt så kanske du hittar vad den heter :D

2011-09-29 // 20:30:14

nej jag har gjort något i kodmallen som gör att den ändrar typsnitt från den som står i stilmallen :)

2011-09-29 // 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback